Beograd 2008

hja tale balkanska scena se verjetno počasi poslavala, nič več kot je bilo..
za nov let smo bili od zuni na Bajagi, super žurčk.
Na večerji z trubači pa žalost..so prišli za kake 15-20min pobrali napitnino in šli :(
sm pa spoznal eno beograjčanko..glej spodaj hehe

Tito I Ja

pjevačica

beograjčanka Vesna :)

dve panoramski iz hotela Srbija

Komentarji

Oseba David sporoča …
A de ni več tak kat ga poznamo iz leta2004:)
Ste pa snig imil to pa neč!
dobra ta beograjčanka, kuk je paznaš?
a griš znami palit na evrovision song contest?
Oseba Andrija sporoča …
collegium ima mislem da 39euro za evrosong! Maguče bi pa še šou ja!
A le tak mal..mal sva debatirala plesala :)
Oseba David sporoča …
aja sam prevoz verjetn?Ka karte znaje bit šekar drage!
Kuk ste dal vi za vlak?
Oseba Andrija sporoča …
use skupi je blu 170eu.
Ja na vim, če bi sm za vlak rihtal..paglej mal na nehna stran oz bom tud jest paglidav!
Oseba Tine sporoča …
In pol ti nam de se Beograd poslavlja, zej se bu sele uridu zacilu ka se bos ti dol paroču;) Oj, Majdro, Majdro;))
Oseba Tine sporoča …
Ja pa sricnga pa zdravga tut teb ane!