Kuala Lumpur

V treh dneh sem videl ze zelo veliko..Uceraj sem bil na Petronas Twin Towers (ze zgodaj zutraj je bilo potrebno po karto, ker jih prodajo oz je ZASTONJ oddajo samo 1700), china town, little india, bird park, zelo velik akvarji...in na zelo turisticni poznani ulici na foot massage :)
Cene za zelo podobne nasim, hrana je tud zelo dobra, pivo hmm do zdaj sm samo enega in se tega nisem jaz placal..sem pa pil tud brezalkoholen pir ki je zelo odlicen..temperature so odlicne 33-37 in tudi vreme..niti ni tolk vlage ceprav se tusiram tud 3x na dan :)


moja prva vecerja z malezicem, kolega od kolegice,
sm imel zastonj ogled mesta z avtom..
twin tower
in pogled iz skybridge..to je tist mosticek
jaz in kolega..

kolegica Nok iz Tajske
pozer
little india



obredi..
china town (sama sara kad drgi)
zelo hud akvarji..z 90 metrov dolgim tunolem itd...

Komentarji

Oseba David sporoča …
Lipa, matr ka bi blu tole tuk uruče tak in drgač...
Sam čakav sm kdaj te bo napadu kešn morski pes ka si jih dražu...fajn fajnče boš kej hpavav bi jest 2vujne take hlače kot jih imaš ti tardiče:)une za zavizat, ene zame ene za lenka...
Oseba Tine sporoča …
lipa tipo!smo le dačakal prvu pravu javlejne...videt de ti ni hudga:) Tabornik se vedno znajde, al kak zi gri:))))le aglas se še kej.
Oseba Andrija sporoča …
ja david dobis..do zdaj jih nisem videl, sm verjetno bodo kje na otokih..
Danes ob 2pm mam let na vzhodni del malezije - borneo - sandakan

tine...res sm pozabu citalc kartic sm sm novga kupu tle :)
Oseba David sporoča …
morem pahvalt ka sm pazabu una slika ka je tamala slikana črno bela ris je dabra...
Oseba Unknown sporoča …
Ej stari dobr se držiš,fotke so enkratne,morski psi pa niso videt hudi(tko skoz Šipo:-)).Se hmal vidmo.Uživaj!!!