secret place

I found a nice "secret place", small waterfall with a pool...can be take great photos!Just had some problems with a sun at the back of pool..need to come here again in morning whenthe sun will be at my back!
If you tell me where this place is, I pay u a beer? :)




after hot day..feels good cold beer! :)

Komentarji

Oseba Katarina sporoča …
ej, kdu poje ta komad, ka ga imaš v ozadju pa kak se imenuje? ka mi pač že dva dni skus hud pa glav ka sm ga slišela ta na ti stran :)
Oseba Tine sporoča …
men pa net zabije zarad tega mp3ja tujga...veritnu tut zatu ka sm lih comp formatirav pa mi vse pa vrst še rible...gledi placa...velik takih je pr nas..a je bučka maguče?
prva fotka je odlična!

P.S.:gledi pira bi lohk kešnga nimškega prtisnu raj, ka portugalci so čist out zadne cajte;p he he
Oseba Andrija sporoča …
katarina; Sean Kingston - Me Love :)) sicer maš čisto na dnu ker komad je. Ga bom vsake tolk časa menjav...razn če ni preveč moteče??

tine; mogoče ti manka kešna java al kej tazga..
hehe ni bučka ni :P
..ja žal mi je bil tale kozarec najbolj ušeč u moji mali zbirki, hvala Tinetu P. :)
Oseba Katarina sporoča …
A pa ris, nkul na glidam da konca dol. Hvala. Drgač pa, a je tu mrbet gar na Vojskem?
Oseba Andrija sporoča …
a v Gačnku misleš..ne ni, sm je pa zlo padubnu ja, bom šou zdej en dan spet mal gor :)
Oseba David sporoča …
no ki je bla slika posneta?
Oseba Pedestrian Pinoy sporoča …
wow. fantastic photo. i love it. i should go there sometime. :D